Паспорт школи
14.05.2021 Administrator Категорія: Статут
ПАСПОРТ
закладу загальної середньої освіти
Тернопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №23
Тернопільської міської ради
Тернопільської області
(повне найменування закладу освіти)
При заповненні Паспорта враховувати вимоги:
1. Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 25 вересня 2020 року № 2205 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 листопада 2020 р. за № 1111/35394.
2. Вимоги Державних будівельних норм (ДБН) у новій редакції.
3. Прийняті рішення засновником (власником) щодо підпорядкування закладу загальної середньої освіти.
4. Дані щорічних звітів ЗНЗ-1.
І. Паспортні дані
- Адреса, телефон закладу освіти: 0352 265403 вул.Чубинського , 3
1.2. Код ЄДРПОУ: 14030789
1.3. Керівник закладу освіти: Мохорук Степан Михайлович
II. Загальні положення
2.1. Територія обслуговування, закріплена за закладом освіти: П.Чубинського , М.Вербицького , Є.Коновальця , Бойківська , Лемківська , У.Самчука-бічна , М.Ломоносова (51) , Заміська , Гуцульська ,Канадська , Полковника УПА Омеляна Польового (з 16) , І.Рєпіна (від 14 до кінця)
2.2. Кількість будівель: 2
2.3. Потужність закладу освіти: 1640
2.4. Який лікувально-профілактичний заклад організує медобслуговування: КНП Тернопільська міська дитяча комунальна лікарня
2.5. Укомплектованість кадрами: 90 педпрацівників , 32 - МОП
2.6. Кількість учнів, які навчаються в школі: 1204
Ш. Земельна ділянка
3.1. Місце розташування: м.Тернопіль вул.Чубинського , 3
3.2. Площа земельної ділянки: 31100 м2
3.3. Відстань до автомагістралі: 300 м
3.4. Огородження території: огороджена:
3.5. Зонованість ділянки:
навчально-виробнича – 50 %
спортивна – 30 %
господарська – 10 %
відпочинку – 10%
3.6. Зв’язок зон між собою та будівлями:
3.7. В навчально-виробничій зоні розташовані: 2 корпуси школи
3.8. В спортивній зоні розташовані: стадіон, спортзал , зал Б
3.9. В господарській зоні розташовані: господарський блок
3.10. Площа озеленення території (%): 30 %
IV. Характеристика будівель, інженерно-технічне забезпечення
4.1. Типи забудови: централізована
4.2. Кількість поверхів навчального приміщення: 3
4.3. Забезпечення проточною холодною водою, стан водогону, тип водопостачання будівель: водопостачання централізоване, потребує часткового ремонту
4.4. Забезпеченість системою каналізування, тип каналізування: система каналізації централізована
4.5. Забезпеченість системою опалення: централізоване
а) Рік введення в експлуатацію котельні (паливної): -
б) Типи, моделі, потужність котлів: -
в) Укомплектованість контрольно-вимірювальними приладами: так
4.6. Стан електромережі, грозозахисту, заземлення: укомплектовані , наявні в задовільному стані .
4.7. Забезпечення пожежної безпеки приміщень і необхідними
первинними засобами пожежогасіння: забезпечені вогнегасниками , наявний гідрант на території
4.8. Навчальні приміщення:
а) Загальна площа навчального корпусу, загальна площа навчальних приміщень:
№ з/п |
Приміщення |
Загальна площа корпусу (м2) |
Загальна площа навчальних приміщень (м2)
|
1 |
Шкільний корпус |
10956,7 м2 |
4591,6 |
б) Площа навчальних кабінетів, площа на одного учня, середня наповнюваність:
№ з/п |
Приміщення |
Площа навчальних приміщень (м2) |
Площа на 1-го учня (м2) |
Середня наповнюваність |
1 |
Навчальні кабінети |
4591,6 |
3,8 |
28 |
в) Забезпеченість навчальних приміщень твердим і мяким інвентарем: забезпечені
____________________________________________________________________
г) Санітарно-гігієнічна характеристика стану утримання та обладнання навчальних приміщень: в задовільному стані
4.9. Навчально-спортивні приміщення:
а) Місце розташування: спортивна зона
б) Площа приміщень, площа на 1 учня, одночасна пропускна спроможність :
№ з/п |
Приміщення |
Місце розташування |
Площа (м2) |
Площа на 1 учня (м2) |
Одночасна пропускна спроможність |
1. |
Спортивний зал |
І поверх |
274 |
4,5 |
60 |
2. |
Спортивна кімната |
ІІ поверх |
136,9 |
4,6 |
30 |
Площа приміщень при спортивному залі:
|
|||||
3. |
Кімната для зберігання інвентарю
|
підвал |
30 |
|
|
4. |
Роздягальня: |
|
|
|
|
|
жіноча |
І поверх |
18,3 |
1,22 |
15 |
|
чоловіча |
ІІ поверх |
18,4 |
1,22 |
15 |
в) Наявність у навчально - спортивних приміщеннях туалетів, умивальників, душових кімнат: наявні в задовільному стані
г) Забезпеченість спортивним обладнанням та інвентарем:
4.10. Приміщення культурно-побутового призначення:
а) Місце розташування: ІІ поверх
б) Площа приміщень, площа на 1 учня:
№ з/п |
Приміщення |
Площа приміщень
|
Площа на 1 місце (м2) |
Кількість місць |
1. |
Медіатека |
- |
- |
- |
2. |
Актовий зал |
204,9 |
|
100 |
в) Санітарно-гігієнічна характеристика стану обладнання і утримання приміщень культурно-побутового призначення: в задовільному стані
4.11. Приміщення службового призначення.
а) Місце розташування: навчальна зона
б) Площа приміщень службового призначення:
№ з/п |
Приміщення |
Площа (м2) |
Місце розташування |
№ з/п |
Приміщення |
Площа (м2) |
Місце розташування |
|
1 |
Кабінет директора |
32,8 |
І поверх |
2 |
Кабінети заступників директора |
17,2 16,2 |
ІІ поверх |
|
3 |
Учительська |
57,9 |
ІІ поверх |
4 |
Приймальня |
10 |
І поверх |
|
5 |
Центр методичної роботи |
51,4 |
ІІ поверх |
6 |
Приміщення для учнівського самоврядування |
72 |
ІІ поверх |
|
7 |
Навчальні приміщення |
|
|
8
|
Приміщення технічного персоналу
|
11,4 |
І поверх |
|
математики хімія |
56,4 65,4 |
ІІІ поверх ІІІ поверх |
||||||
9 |
майстерні по обробці металу
обробки деревини
майстерня обслуговуючої праці |
70,9
70,6
54,1
|
І поверх
І поверх
І поверх
|
|||||
фізики |
75,1 |
ІІІ поверх |
||||||
географії і т.д. |
49,8 |
ІІ поверх |
||||||
основи здоров’я |
54,0 |
ІІІ поверх |
||||||
інформатика |
66 |
ІІІ поверх |
||||||
інформатика |
56 |
ІІ поверх |
||||||
інформатика |
67,7 |
І поверх |
||||||
біологія |
71,2 |
І поверх |
4.12. Медико-санітарні приміщення.
а) Місце розташування, площа, обладнання:
№ з/п |
Приміщення |
Площа (м2) |
Місце розташування |
Обладнання |
1. |
Медпункт |
16,4 |
І поверх |
|
б) Санітарно-гігієнічна характеристика стану обладнання та утримання медико-санітарних приміщень: в задовільному стані
4.13. Побутові приміщення.
а) Місце розташування, загальна площа, площа на 1 учня. Кількість приміщень:
№ з/п |
Приміщення |
Місце розташування |
Кількість приміщень |
Площа на 1 учня при макс. наповн. |
Загальна площа |
1. |
Коридори |
І поверх ІІ поверх ІІІ поверх |
5 7 6 |
1,4 |
414,9 715,5 590,1 |
2. |
Вестибюль |
І поверх |
2 |
0,43 |
511,2 |
3. |
Гардероб |
- |
- |
- |
- |
4. |
Санвузли з умивальниками |
І поверх ІІ поверх ІІ поверх |
3 3 2 |
2,8 3 3,8 |
66,6 72,8 61
|
б) Санітарно-гігієнічна характеристика стану обладнання та утримання побутових приміщень: в задовільному стані
V. Гігієнічна оцінка стану організації харчування
5.1. Місце розташування їдальні: І поверх
5.2. Загальна площа їдальні: 353,2 в т.ч. площа обіднього залу: 214,8
Площа виробничих приміщень: 138,4
5.3. Обідній зал розрахований на 100 місць.
5.4. Площа обіднього залу на 1 місце 2,14м2 (із розрахунку на 1/3 частину учнів).
5.5. Кількість учнів на 1 умивальник у їдальні 5 (із розрахунку на 1/3 частину учнів).
5.6. Наявність виробничих приміщень: так
5.7. Наявність санітарно-побутових приміщень: так
5.8. Наявність овочесховища: так
Площа овочесховища: 10,4м2
5.9. Забезпеченість згідно з санітарними нормами холодильним, технологічним, тепловим обладнанням, кухонним посудом, столовим посудом та ін.: забезпечено відповідно до норм
5.10. Умови та режим миття посуду: ручне миття
5.11. Режим роботи харчоблоку: з 9.00 до 15.00
5.12. Організація харчування здійснюється: ФОП
5.13. Режим харчування:
9 – 15 – 9.30 Учні пільгових категорій 5 – 11 класів.
10.10 – 10.30 4 – А, 1 – А, 2 – Г , 3 – Г , 1 – Ж, 1 – В класи;
11.10 – 11.35 4 – Г, 2 – Ж, 2 – Б, 4 – Б, 3 – Б, 1 – Б, 1 – Г класи;
12.15 – 12.35 2 – В, 3 – Ж, 3 – В, 2 – А, 3 – Ж, 4 – В класи;
13.15 – 13.35 Учні пільгових категорій 5 – 11 класів;
14.00 – 14.40 Учні груп продовженого дня (1 класи, 2 – 3 класи).
5.14. Організацію контролю за якістю харчування покладено на: комісію громадського контролю за роботою шкільної їдальні
5.15. Санітарно-технічний та санітарно-протиепідемічний стан приміщень їдальні: санітарно-технічний стан задовільний , протиепідемічний режим виконується. Прибирання приміщення вологе не менше 3-х разів на день .
VI. Природне та штучне освітлення
6.1. Орієнтація вікон навчальних приміщень: південь , захід
6.2. Коефіцієнт природного освітлення кабінетів: 1/5
6.3. Джерела штучного електричного освітлення: лампи люмінісцентні та ЛЕД
6.4. Питома електропотужність (Вт/ м2): 25
6.5. Стан природного та штучного електричного освітлення: відповідає нормам
VII. Санітарно-гігієнічне забезпечення функціонування
закладу освіти
7.1. Наявність угоди про проведення дератизації, дезінфекції: в наявності
7.2. Наявність угоди про вивіз сміття: в наявності
7.3. Наявність графіка проходження періодичних медоглядів працівниками закладу освіти: в наявності
7.4. Медобслуговування учнів здійснюється: КНП Тернопільською міською дитячою комунальною лікарнею
VIII. Споживання ресурсів
8.1. Наявність приладів обліку теплової енергії, споживання теплової енергії за попередній/поточний рік (Гкал): в наявності , 690 Гкал/511,23
8.2. Наявність приладів обліку газу, споживання газу за попередній/ поточний рік (м3): -
8.3. Наявність приладів обліку електричної енергії, споживання електричної енергії за попередній/поточний рік (кВт⋅год : в наявності 43000 кВт год. / 17747
8.4. Наявність приладів обліку холодної води, споживання холодної води за попередній/ поточний рік (м3): в наявності , 517 м3 /
8.5. Наявність приладів обліку гарячої води, споживання гарячої води за попередній/ поточний рік (м3): -