Засідання педагогічної ради на тему «Медіаграмотність у структурі професійно-методичної компетентності сучасного вчителя»
25.03.2022 Administrator Категорія: Методичний бюлетень
Підвищуючи власну медіа грамотність,
людина отримує чіткіше уявлення
про межу між реальним світом
і світом, що створили для неї мас-медіа
Дж. Поттер
08 грудня 2021 року у школі проведено засідання педагогічної ради «Медіаграмотність у структурі професійно-методичної компетентності сучасного вчителя».
Дмитрусь О.Г., заступник директора з навчально-виховної роботи, наголосила, що саме вчителі мають стати амбасадорами медіаграмотності в українському суспільстві, навчати своїх учнів бути стійкими до впливів, розрізняти неякісну інформацію і цінувати якісну. Тому з 2018 року ТЗОШ №23 стала учасником загальнонаціонального проєкту «Вивчай і розрізняй: інфомедійна грамотність», що виконується Радою міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX) за підтримки посольств Великої Британії та США у партнерстві з МОН України та Академією Української Преси. Педпрацівники школи ознайомились із метою та завданнями, компетентностями, що розвиває даний Проєкт. Цікаво було почути відгуки учнів 11-х класів про роль медіаосвіти та участь у Проєкті.
Про те, як реалізуються у школі головні ідеї проєкту «Вивчай і розрізняй: інфомедійна грамотність» на уроках, поділились досвідом учителі – учасниці даного проєкту.
Палкова З.Ф., учителька української мови та літератури, репрезентувала досвід «Інтеграція медіаресурсу в навчальний предмет як домінанта у формуванні медіаграмотної особистості», наголосила на правилах поведінки у соцмережах, навела приклади вправ для учнів із розпізнавання мови ворожнечі.
Учителька історії Матвіїв Н.Л. підготувала виступ «Розвиток медіаграмотності на уроках історії та громадянської освіти», назвала основні інструменти навчання медіаграмотності; наголосила, що у 2020 році учні 9-х класів відвідали телецентр медіа групи «1+1 медіа», познайомились з роботою професійних журналістів, телеведучих та операторів.
Учителька словесності Заяць І.В., яка долучилась до проекту «Вивчай і розрізняй: інфомедійна грамотність» у 2021 році, провела з присутніми на педраді міні-тренінг «Освітня інфогігієна: щеплення від неправди», з’ясували значення термінів «фейкотрощі», «інформаційна бульбашка», «моє медіаполе». Присутні отримали поради, як розпізнавати фейкові новини.
Як одне із рішень педагогічної ради – провести у жовтні 2022р. заходи до Всесвітнього тижня медіа- та інформаційної грамотності.
Дмитрусь О.Г., заступник директора з НВР.